tirsdag den 7. september 2010

Ventetid

Hejsa folkens

Nu har jeg været i Skotland i ca. 24 timer, og vil sige det har været en blandet ankomst indtil videre.
Turen fra København til London gik helt smertefrit og ganske fint, men da jeg så kommer til London, er mit fly forsinket med 15 min. Eller det var det hvertfald iflg. diverse skærme. Det ender med at flyet først letter ca. 1 time efter planen. I den time sidder vi bare i flyet og laver absolut intet, ikke særlig spændende!
Nå, men da vi letter går turen fint og vi lander i Glasgow, hvor tingene også går sådan mere eller mindre som planlagt. Jeg kommer til hotellet, som er lettere "worn out", men fint nok, jeg skal jo forhåbentlig kun være her i en kort periode. På hotellet finder jeg ud af jeg skal dele værelse med en fra Holland, hvilket vel er okay, men manden er lettere irriterende og anmasende, men igen krydser fingre for kun et par dage.

Min første hele dag i Skotland, skulle vi oprette en bankkonto, og ud på IBM og lave forskelligt papirarbejde. Dagen starter fint og helt som man havde regnet med. Vi vågner og det blæser og regner, WELCOME TO BRITAIN.
Anyway, men vi skulle så mødes med én fra IBM, der har så været forvirring om hvor vi skulle mødes, så det ender med vi venter 30 min på hende, ventitid :S
Nå men vi finder så hinanden, og kører derefter i banken, hvor vi efter små 25 mins ventetid, får at vide at systemerne ikke funger, D'oh!
I stedet kører vi ud på IBM, stedet jeg skal arbejde. Der sidder ca 350 mennesker i et stort rum, og laver kundeservice for diverse lande.
Her var der også en masse ventetid mellem det forskellige papirarbejde. Men jeg fik at vide at den afdeling jeg skal være i hedder Xerox. Her tjener de lidt mere, fordi de laver et lidt andet arbejde, JO TAK! :D

Nå men som sagt har de første 2 dage på denne rejse været plaget af ventetid, men det bliver forhåbentligt bedre. Imorgen skal vi ud og kigge på lejligheder og værelser, så det skal nok blive rigtig spændende, og jeg ser frem til det. Vil gerne have en lejlighed nu, så der også er lidt mulighed for at være sig selv en gang imellem.

Men alt i alt har jeg det fint herovre, forstår dog stadig intet af hvad de der skotter siger :D
Jeg vil ikke skrive mere idag, så ha det godt til vi snakkes igen. Peace out!

Btw, feel free to comment :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar